Saturday, July 7, 2007

Γνωριζοντας τον Δρακουμελ

Τι να πρωτοπώ για τον Δρακουμέλ.....
Ο Δρακουμέλ είναι ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ μωρό.
Ενθουσιάζετε με παντώς είδους παιχνίδια, κυρίως ηλεκτρονικά, σε σημείο εθισμού. Επίσης μπορεί για ατέλειωτες ώρες (ατέλειωτες μου φένονται εμένα τουλάχιστο) να μιλά για αθλητικά. Basket, baseball, football, ποδόσφαιρο, tennis, και η λίστα δεν τελειώνει ποτέ.
Αν όμως θέλετε να κερδίσετε την αιώνια αγάπη του, ένας τρόπος είναι σίγουρος. Μιλήστε του για το Μηλαράκι. Η εταιρεία APPLE και όλα τα προιόντα της είναι ο έρωτας του Δρακουμέλ (μετά απο μένα εννοείτε!). Αν δείξετε πως δεν είστε fan της APPLE, είτε θα προσπαθήσει να σας μεταπείσει είτε θα απαξιωθεί να ασχοληθεί μαζί σας.
'Οπως και εγώ ο Δρακουμέλ λατρεύει τα γλυκά, κακό συνήθειο δηλαδή διότι μου κλέβει (και αυτό το καταγγέλω δημόσια) τα δικά μου μπισκότα, σοκολάτες και λοιπά. Εννοείτε πως θα αρνηθεί κατηγοριματικά αυτή την καταγγελία αλλά εσείς πρέπει να πιστέψετε εμένα που είμαι ένα τόσο καλό γατούλι!
Οπώς είπα και στην αρχή ο Δρακουμέλ είναι ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ μωρό. Του αρέσουν οι αγγαλιές, να δίνει φιλάκια και είναι τρυφερός. Αγαπά πολύ αν και το παίζει μερικές φορές σκληρός...
Αγαπημένα μου Στρουμφάκια σας παρουσιάζω τον Δρακουμέλ!

2 comments:

YO!Reeka's said...

του αρέσει η Apple; α, ξέρει από υπολογιστές!

Psipsinel said...

akrivos agapite yoreeka!