Friday, November 9, 2007

Ξανά κόντα σας


Να 'μαι και πάλι...δυο σχεδόν μήνες μετά αλλά χωρίς καμία καινούργια εξέλιξη στο μέτωπο...
Η διάθεση μου πέρασε από διάφορα στάδια όλο αυτό το διάστημα που δεν πέρασα από 'δω. Ευχάριστα και δυσάρεστα.Έτυχαν διάφορα που με πήραν απο κάτω αλλά πείσμωσα και σήκωσα το ανάστημα (ναι ολόκληρο το 1.10 μου), έσφιξα την μπλε γροθιά μου και είπα όχι δεν θα αφήσω κανέναν να μου διαλύσει το ηθικό (όσο απέμεινε δηλαδή απ'αυτό).
Η αλήθεια είναι πως οι μέρες περνούν γρήγορα στο Στρουμφοχωριό, κυλά ο χρόνος και δεν το καταλαβαίνω. Πως πέρασε ακόμα ένας χρόνος ούτε που κατάλαβα.... Ευτυχώς που ο χρόνος είναι καλός μαζί μου και δεν αφήνει τα σημάδια του πάνω μου (ακούω ήδη τα γέλια της Ψιψινέλ) γιατί κατά τα άλλα μόνο καλό μου κάνει....
Πλησιάζουν τα Χριστούγεννα, πλησιάζουν μέρες γιορτινές (μαζί και τα 23τα γενέθλιά μου,γκουχ,γκουχ) και αναμένω με ανυπομονησία την άφιξη του Δρακουμέλ και της Ψιψινέλ που ομολογουμένως μου έχουν λέιψει.
Αναμένεται μαζική κάθοδος της Στρουμφοοικογένειας και δεν το κρύβω πως ανυπομονώ να ξαναρχίσουν τα πάρτια στο Στρουμφοχωριό που έχει εδώ και μήνες ερημώσει.
Αυτά είχα να καταθέσω προς το παρόν.
Σας Στρουμφοφιλώ...

2 comments:

Psipsinel said...

29 meres ke katafthanooooo
23 genethlia akouo....se liga xronia tha les pos gnoristikame epidi se ekana babysitting!

Stroumfita said...

Χαχα...χωρατατζού η Ψιψινέλ όπως πάντα...με το αστείο στο στόμα. Να σε ακουσει και κανεις ,θα νομιζει πως λες αληθεια...
Μας εκανες και γελάσαμε παλι