Wednesday, September 5, 2007

Απο αυριο διαιτα

Η Στρουμφίτα έχει ένα χρόνιο πρόβλημα. Πάντα κάνει δίαιτα! Πριν πέσετε πάνω μου να με φάτε, υποσημειώνω ότι η Στρουμφίτα είναι λεπτοκαμωμένη.
Όριστε ένα δείγμα απο τις διάφορες δίαιτες της Στρουμφίτας

1. Το μαυρισμένο δόντι!
Καθόμαστε η στρουμφοπαρέα ωραία και καλά στο σπιτάκι μου. Παραγγέλουμε delivery νομίζω όλοι να φάμε εκτός απο την Στρουμφίτα. Δεν παραγγέλει τίποτα και βροντοφωνάζει ότι κάνει δίαιτα και δεν τρώει το βράδυ. Τα πιο αφελή Στρουμφάκια την πιστέυουν. Τρώμε λοιπόν και εγώ ως φανταστική και τρομερά έξυπνη γάτα αποφασίζω να παρουσιάσω και το επιδόρπιο. Κάτι τρούφες ΝΑ! Ξαφνικά πετάγετε ο Χαχανούλης και λέει :
"Εεεεεεεε! Εσύ δεν κάνεις δίαιτα?????????"
Σύσσωμο το στρουμφοχωριό γυρίζει προς το μέρος της Στρουμφίτας, η οποία είχε μπουκώσει ολόκληρη την τρούφα και χαμογελούσε (απο φόβο για την κοινωνική κατακραυγή φαντάζομε) με υφάκι και με τα μισά δόντια καλυμένα απο σοκολάτα.....ακόμα και η Στρουμφίτα χάνει την γοητεία της σε τέτοιες περιπτώσεις!

2. Η δίαιτα του Καναδά!
Η Στρουμφίτα έχει έρθει να επισκεφθεί εμένα και τον Δρακουμέλ στο Τορόντο και αντί για τουρισμό, καταλήξανε (εγώ δεν έλαβα μέρος στο πανυγήρι) να τρώνε κάθε στιγμή της ώρας μέχρι σκασμού. Δύο μέρες πριν επιστρέψει στο Στρουμφοχωριό, η Στρουμφίτα αποφασίζει να μπεί σε δίαιτα. Ξυπνά λοιπόν το πρωί πίνει ένα καφέ, και το μεσημέρι αποφασίζει να μην φάει. Φτάνει που λέτε το βραδάκυ και μαζευόμαστε σπίτι. Ο Δρακουμέλ θέλει ντέ και καλά Pizza, εγώ δεν πεινώ και ο τρομερός και πονηρός Δρακουμέλ καταφέρνει με μάγεια και ξόρκια και πείθει την Στρουμφίτα (που είχε ήδη λιμοκτονήσει) να φάει και αυτή Pizza. Καταλήγουν με δύο τεράστιες PIzzas ο καθένας και φυσικά η Στρουμφίτα την καταβροχθίζει πριν προλάβω καν να καταλάβω τι γίνετε.

No comments: