Saturday, September 8, 2007

Η θιγμένη Στρουμφιτα και το debate

Καλά μου το Στρουμφοσφυρίξανε...
Η Ψιψινέλ επιδόθηκε στην λασπολογία εναντίον μου. Τς τς τς...τι να πει κανείς? Κακό γατί, κακία γεμάτο...
Για να ξεκαθαρίσω λοιπόν το τοπίο θα ήθελα να δώσω και την δική μου άποψη για το θέμα και να διευκρινίσω τα εξής:
Η Στρουμφίτα δεν κάνει ΠΑΝΤΑ δίαιτα. Η Στρουμφίτα μπορεί να φάει τον άμπακο ανά πάσα στιγμή. Αυτό γίνεται συνήθως μετά της παρέας του Δρακουμέλ μια και το στομαχάκι της Ψιψινέλ είναι όντως στομαχάκι γατιού και μπορεί να γεμίσει με δυο κουταλιές σούπας, οπόταν και δεν μας ακολουθεί στην λίγδα.
Η Στρουμφίτα, λοιπόν, κάνει δίαιτα ανά περιόδους και όταν έχει πάρει 3-4 έξτρα κιλάκια. Αυτό το τελευταίο μπορεί να το επιβεβαιώσει πάντα η καλή μου φίλη Στρουμφοζυγαριά. Όταν η Στρουμφίτα αποφασίσει να ξεφορτωθεί αυτά τα κιλά αναγκαστικά εφαρμόζει το σχέδιο άμεσης δράσης που ονομάζεται πολύ απλά “Υγιεινή διατροφή”. Θεού θέλοντας και Στρουμφοχωριού επιτρέποντος, μπορεί ανά διαστήματα και να τα καταφέρει. Ε κι άμα καμία φορά γλιστρήσει και υποπέσει σε σφάλμα τι να πω? Στρουμφ είμαστε λάθη κάνουμε. Η αλήθεια είναι, όμως, πως εν απουσία Δρακουμέλ και Ψιψινέλ το σχέδιο κυλάει ομαλότερα.
Κι αφού το ξεκαθάρισα το θέμα ήρθε η ώρα να σας αφήσω...το στομάχι μου ήδη γουργουρίζει.
Θα επιστρέψω σύντομα να ανταποδώσω στην “καλή” μου Ψιψινέλ και τότε τρέμε Ψιψινέλ...ΤΡΕΜΕ...

2 comments:

Psipsinel said...

mouhaha pou tha se fovitho!

Stroumfita said...

Ήμουν σίγουρη πως αυτό θα έλεγες...
Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά όμως
Χιχιχι